16-10 Duurzaamheidscafé

Duurzaam Dordrecht, hoe samen verder?

In het Duurzaamheidscafé op woensdag 16 oktober wordt de thermometer gestoken in de toezeggingen die bijna twee jaar geleden zijn gedaan aan de vooravond van de gemeenteraadsverkiezingen.

Wat is al bereikt en wat kan er de aankomende jaren nog voor elkaar gekregen worden?

Twaalf politieke partijen zijn uitgenodigd om de stand van zaken rond het gemeentelijk duurzaamheidsbeleid bespreken. Wat hebben zij tijdens het verkiezingscafé toegezegd en wat is daarvan tot nu toe geregeld op de thema’s energie, voedsel, groen/blauw, circulair en schone lucht?

Ook krijg je te horen wat er de komende twee jaar nog in de pijplijn zit en wat het wensenlijstje is.

In groepen gaat gesproken worden over hoe daar met elkaar een bijdragen aan geleverd kan worden. En wat zijn de vergezichten richting de verkiezingen?

De avond wordt geleid door Anneke van Veen, adviseur kwaliteit leefomgeving en klimaatadaptatie.

Het café duurt van 20.00 tot 22.00 uur in Weizigt aan het Van Bealeplantsoen 30. De toegang is gratis.

Wel graag van tevoren aanmelden.

Locatie Weizigt, Van Baerleplantsoen 30
Datum 16-10-2019