Weizigt zoekt stagiair(e)s

Ben jij, student HBO, op zoek naar een interessante stage voor komend najaar? Weizigt heeft van september 2016 tot januari 2017 plaats voor twee enthousiaste studenten. Lijkt het je wat om actief aan de slag te gaan met duurzaamheid? Lees snel verder!

WeizigtStage Communicatie

Samen met de Coördinator Communicatie en Projecten houd je je bezig met zowel de communicatie als het organiseren van diverse evenementen en projecten. Centraal hierbij staat het vergroten van het bewustzijn van Drechtstedenaren op het gebied van Afval, Water, Energie en Natuur.

Lees hier verder.

Stage Duurzaamheidseducatie

Tijdens deze stage ben je betrokken bij het ontwikkelen, meedenken, organiseren en uitvoeren van de twee volgende programma's:

• Energiebesparing basisscholen in de Drechtsteden

• Watereducatie Drechtsteden

Naast de overleggen van bovenstaande twee programma's, heb je ook de kans om mee te gaan naar allerlei interessante overleggen zoals het Regionaal Duurzaamheidsoverleg.

Lees hier verder.

Interesse in een van deze vacatures? Solliciteer dan voor 24 juli direct online via bovenstaande links.