Weizigt zoekt stagiair Communicatie

Ben jij komend najaar op zoek naar een interessante stageplaats? Wij, Duurzaamheidscentrum Weizigt, hebben plaats voor een enthousiaste, zelfstandige creatieve student Communicatie (of een soortgelijke studie).

Je bent zowel bij de communicatie als de organisatie van verschillende activiteiten betrokken. Daarnaast kom je natuurlijk te werken op een van de mooiste werkplekken van Dordrecht. Lijkt dit je wat? Lees snel verder!

Waar?

WeizigtDuurzaamheidscentrum Weizigt, onderdeel van de gemeente Dordrecht, bestaat uit een educatiecentrum, Stadsboerderij, Aquarama, Tuinen, Bijenstal en Klimaatkas op een 2 hectare metend uniek natuurterrein. Weizigt stimuleert, door middel van haar faciliteiten, activiteiten en educatief aanbod, het duurzaam denken en handelen in Dordrecht en de regio rondom de thema's Natuur, Water, Energie en Afval.

Wat?

Als stagiair Communicatie werk je nauw samen met de Coördinator Communicatie en Projecten en houd je je zowel bezig met de communicatie als het organiseren van diverse evenementen en projecten. Centraal staat het vergroten van bewustzijn en realiseren van gedragsverandering. Tot de taken van de Coördinator Communicatie en Projecten hoort onder andere:

• Uitwerken en uitvoeren van diverse marketing en communicatie gerelateerde activiteiten voor de verschillende projecten en evenementen van Weizigt;
  • Verzorgen en versturen van persberichten;
  • Bijhouden en verzorgen van content voor de social media van Weizigt (Facebook en Twitter);
  • Ontwikkelen en verspreiden van promotiemateriaal voor de diverse projecten en evenementen;
  • Het voorbereiden en uitvoeren van jaarlijkse terugkerende evenementen.

Wat bieden we jou?Boerderijmiddag

Wij bieden jou een diversiteit aan taken en de ruimte om je eigen ideeën te ontwikkelen en uit te voeren. Daarnaast kom je in contact met verschillende mensen en organisaties, wat je een netwerk oplevert waar je na je stage nog profijt van kan hebben. Je vergoeding is afhankelijk van je opleidingsniveau en het aantal uur dat je per week stage komt lopen.

Iets voor jou?

Kijk voor meer informatie en om te solliciteren op de website van Werken bij Drechtsteden: http://ow.ly/TKvq30kfHkU.