Weizigt weer open voor publiek

19 november 2020

Na 2 weken zonder bezoekers, mogen we vanaf donderdag 19 november weer open! Het terrein is vanaf dan de gehele week van 09.00 uur tot 17.00 uur geopend voor publiek. De coronaregels op ons terrein blijven wel gewoon gelden. Daarover lees je hieronder meer. Welkom terug!

Weizigt is open

Het terrein

Weizigt is elke dag 09.00 uur tot 17.00 uur geopend. Beide ingangen, zijde Van Baerleplantsoen en zijde speeltuin, zijn open. De stal van de Stadsoerderij is van 09.00 uur tot 11.00 uur (voor het schoonmaken/uitmesten) en na 16.00 uur (voeren) gesloten. In de publieke binnenruimtes (Aquarama, Klimaatzone en stal Stadsboerderij, Knaagdierenhok en Informatiepunt) geldt een mondkapjesplicht. LET OP: op 25 december en 1 januari is het terrein wel gesloten.

De activiteiten

Helaas zullen we komende tijd nog steeds geen activiteiten organiseren.

Uitleen materialen

Het lenen van leskisten en ophalen van afvalgrijpers is gewoon mogelijk. Voor het lenen van een leskist neem je contact op via educatieweizigt@dordrecht.nl en om materiaal voor het opruimen van zwerfafval op te halen, maak je een afspraak via schoon@dordrecht.nl.

Heb je een vraag over de maatregelen? Neem dan contact met ons op via:

We houden je op onze website en social media op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Ben je op ons terrein en heb je een vraag? Spreek een van onze medewerkers aan, herkenbaar aan hun werkkleding in Weizigt-groen.

Lees hier verder over de geldende coronamaatregelen en antwoorden op veelgestelde vragen.