Weizigt genomineerd voor Beste Uitje 2018!

Hoera! Weizigt is genomineerd voor de Publieksprijs Beste Uitje van Nederland 2018! In deze verkiezing worden de beste uitjes van Nederland verkozen door het Nederlands publiek. Vanaf 12 februari kan er gestemd worden op Weizigt via www.beste-uitje.nl.

Hoe werkt het?

De beste uitjes van Nederland zijn genomineerd en terug te vinden op de website. Stemmers kunnen daar vanaf 12 februari op hun favoriete uitje stemmen. Er kan worden gestemd tot en met 18 maart. De genomineerde in de provincie met de meeste stemmen zijn provinciewinnaars en op 28 maart wordt vervolgens de landelijk winnaar en de winnaar per provincie bekendgemaakt.

De winnaars krijgen naast de eervolle titel ook flink wat aandacht in de media.

Stem ook!

Stem op Weizigt!

We zijn te vinden onder 'Duurzaamheidscentrum Weizigt'. Door mee te doen maak je ook nog kans op een leuke prijs. Doen dus!

De verkiezing is een gezamenlijk initiatief van de kranten AD, Brabants Dagblad, het ED, Tubantia, BN DeStem, de PZC, de Stentor en de Gelderlander. In deze kranten en via de websites van deze titels wordt vanaf 12 februari veel aandacht gegeven aan de verkiezing. Lezers worden opgeroepen om massaal hun stem uit te brengen. Stemmen kan tot en met 18 maart.