Heb jij de hoogste zonnebloem van Dordrecht?

Staan ze al in je tuin deze ‘zonnige reuzen’ die je tuin opfleuren en heel aantrekkelijk zijn voor insecten? Ja? Doe dan mee met de wedstrijd ‘De hoogste zonnebloem van Dordrecht’ van de gemeente. Je maakt kans op leuke prijzen, zoals insectenhotels en bloembollenpakketten. Eind september wordt bekend gemaakt wie de winnaars zijn.

Zonnebloem

Doe je mee?

Stuur vóór 23 september 2020 (18.00 uur) een foto van jezelf en de zonnebloem met het aantal centimeters erbij naar: wijmakendordtgroen@dordrecht.nlEn deel jou zonnebloem via social media door #hoogstevandordt te gebruiken. Alle uitleg over de wedstrijd is te vinden op www.groenblauwdordrecht.nl

Groenblauwe stad

De zonnebloemwedstrijd is onderdeel van het project Groenblauwe stad. Hierbij werken de gemeente, maatschappelijke organisaties, bedrijven en bewoners samen aan het verbeteren van de kwaliteit van de leefomgeving in Dordrecht. Dat doen ze door het toevoegen en verbeteren van natuur (groen) en water (blauw). Zo verhogen ze het welzijn van de Dordtenaren en maken ze de stad bestand tegen klimaatverandering en water. Meer informatie is te vinden op www.groenblauwdordrecht.nl.