Hoe motiveert u medewerkers om MVO doelstellingen te realiseren?

Julie Huibregtsen

Donderdag 16 juni organiseert bedrijvennetwerk MVO Drechtsteden bij Duurzaamheids-centrum Weizigt een bijeenkomst met een interessante spreker. Te gast deze middag is Julie Huibregtsen, eigenaar van Huibregtsen Sociale Marketing. Zij zal een lezing houden over het gebruik van sociale marketing bij gedragsverandering bij de eigen medewerkers.

Sociale marketing wordt in Angelsaksische landen al langer succesvol toegepast. De laatste jaren verovert deze methode ook Nederland. Veel bedrijven worstelen met  vragen als 'Wat drijft en motiveert mensen werkelijk in hun dagelijks werk en leven?' en 'Hoe formuleer je scherpe opdrachten en voorkom je dat je iets ontwikkelt waar uiteindelijk geen interesse in is?' Antwoord hierop is te vinden in sociale marketing. Julie Huibregtsen: "Gedragverandering kan je vooral bereiken door oprechte nieuwsgierigheid naar wat mensen beweegt en motiveert."

MVO Drechtsteden nodigt voor elke bijeenkomst een inspirerende topspreker uit die u voorziet van interessante en praktische informatie over duurzaamheid. Ook krijgt u ondersteuning bij het op de juiste manier implementeren van MVO binnen de eigen organisatie. MVO Drechtsteden biedt inspiratie, verdieping en een regionaal duurzaamheidsnetwerk.

De bijeenkomsten van MVO Drechtsteden, hét meest duurzame bedrijvennetwerk van de regio, zijn alleen toegankelijk voor leden. Ruim 40 bedrijven zijn aangesloten bij het netwerk waaronder Rabobank Drechtsteden, Cablean, Kemper en Van Twist en Xylem. Geïnteresseerd om de bijeenkomst van 16 juni 2016 ook bij te wonen? Meldt u aan via mvodrechtsteden@dordrecht.nl.

Kijk op deze pagina voor meer informatie over het bedrijvennetwerk MVO Drechtsteden.