Hoe kijkt u tegen waterveiligheid in Dordrecht aan?

Waterbijeenkomst

De gemeente stelt het zeer op prijs als u uw mening over waterveiligheid geeft door deze enquête in te vullen.

Bewonersbijeenkomst

De enquête vloeit voort uit de bewonersbijeenkomst 'Water in Dordrecht, uw vriend en vijand' op woensdag 18 februari bij Duurzaamheidscentrum Weizigt. Centraal bij deze bijeenkomst stonden de twee Stadslabs die de gemeente organiseert rondom waterveiligheid in Dordrecht. Met de Stadslabs wil de gemeente samen met bewoners uitzoeken wat de beste praktische oplossingen zijn om wateroverlast, schade en slachtoffers te voorkomen. Meer informatie hierover vindt u hier.

Hoe schat u overstromingsrisico's in Dordrecht in? En wat vindt u van de huidige voorzorgsmaatregelen om in geval van waternood droge voeten te houden in Dordrecht? Om op deze en andere vragen antwoord te krijgen houdt de gemeente een digitale enquête onder Dordtenaren.