Energieloket Drechtsteden gelanceerd

Donderdag 24 maart 2016 lanceerden de 17 regiogemeenten van Zuid-Holland Zuid in samenwerking met Bleeve.nl het digitale energieloket voor de regio Drechtsteden, de Hoeksche Waard en Alblasserwaard-Vijfheerenlanden. Dit energieloket is tot stand gekomen in samenwerking met de maatschappelijke organisaties Drechtse Stromen, Blauwzaam, HoekscheWaardDuurzaam en de beroepsorganisaties Unetio VNI en Bouwend Nederland.

Het Energieloket Drechtsteden

Het Energieloket Drechtsteden helpt jou als woningeigenaar in de Drechtsteden met je vragen rondom het duurzaam verbouwen van je woning. Met behulp van handige tools, onafhankelijke informatie en een koppeling met het lokale bedrijfsleven zie je snel welke maatregelen interessant zijn om te nemen en welke aanbieders in de regio hierbij kunnen helpen.

Als ondernemer op het loket

Wil je als ondernemer ook je diensten of producten aanbieden op het energieloket? Neem dan contact op met de heer P. Geurts van Kessel (Bleeve), paul@bleeve.nl of t. 06-51892728.

Energieloket