20-09-18 Kunstenaarswandeling

Bert Gort

Sinds 2013 biedt Duurzaamheidscentrum Weizigt lokale en regionale kunstenaars de gelegenheid te exposeren op haar terrein. Op het voormalig landgoed, dat jaarlijks door ruim 170.000 mensen bezocht wordt, komt de kunst goed tot haar recht. De multidisciplinaire werken trokken de afgelopen jaren veel belangstelling van zowel bezoekers als media. Ook in 2019 hoopt Weizigt weer een interessante expositie in te kunnen richten op haar terrein.

Op 20 september worden de mogelijkheden tijdens een wandeling gepresenteerd.

U bent daarvoor van harte uitgenodigd!

Wat maakt exposeren bij Weizigt bijzonder?

• De Tuinen, Klimaatkas en Stadsboerderij van Duurzaamheidscentrum Weizigt bevinden zich op een voormalig landgoed in Dordrecht. De unieke sfeer van het 2 ha. metende terrein geeft de geëxposeerde kunst een extra dimensie.

• Exposeren bij Weizigt is een manier om kunst aan een breed publiek te tonen en ook te genieten van regelmatige lokale en regionale media-aandacht.

• Jaarlijks bezoeken ruim 170.000 bezoekers het terrein en daarmee dus ook uw expositie.

Wat heeft Weizigt de kunstenaar te bieden?

• De gelegenheid te exposeren vanaf Pasen tot eind oktober 2019.
  • Een prachtige, verzorgde biologische tuin, Klimaatkas en duurzame Stadsboerderij.

• Een terrein dat elke dag van 09.00 uur tot 17.00 uur geopend is en daarna afgesloten wordt.

• Promotie voor de expositie via diverse kanalen
    waaronder de lokale pers, website en social media van Duurzaamheidscentrum Weizigt.

Bent u de kunstenaar die wij zoeken?

Dan gaan wij graag met u in gesprek over de mogelijkheden die ons terrein u kan bieden.

Informatiebijeenkomst najaar 2018

Om samen de mogelijkheden te verkennen, organiseert Duurzaamheidscentrum Weizigt op donderdag

20 september 2018 een bijeenkomst. Om 09.45 uur wordt u ontvangen met koffie en thee. De wandeling start om 10.00 uur. Hebben wij u enthousiast weten te maken? Neem dan contact op met Marianne Merkuur of Antoinette van der Ven via weizigt@dordrecht.nl of op

078 – 770 8200.