Home Inwoners Actueel Archief Dordt Schoon gaat niet door in verband met coronavirus

Dordt Schoon gaat niet door in verband met coronavirus

Zondag 15 maart heeft het kabinet nieuwe, strengere, maatregelen aangekondigd om de verdere verspreiding van het Coronavirus te vertragen. Omdat wij hier uiteraard gehoor aan geven, zijn wij genoodzaakt om Dordt Schoon te annuleren.

Weizigt onderzoekt op dit moment de mogelijkheden om deze actieweek later dit jaar nog te organiseren. Iedereen die zijn of haar schoonmaakactie al aangemeld had, ontvangt nog een e-mail met verdere informatie.

Graag willen wij iedereen die van plan was zijn of haar handen uit de mouwen te steken, ontzettend bedanken! Hopelijk kunnen we snel weer samen aan de slag voor een schone stad.

Houd voor een eventuele nieuwe datum en verdere informatie over Dordt Schoon de Facebookpagina Dordtse Doorpakkers in de gaten.

LET OP: het is ook niet mogelijk om materiaal te lenen bij Weizigt.

VOLG HET NIEUWS OVER ONZE SLUITING

Op de website van de gemeente is meer te vinden over activiteiten in Dordrecht die niet doorgaan vanwege corona.

Dordt Schoon