Zomervakantie bij Weizigt

Foto door Jeroen Niemeijer - WaterdiertjesDe zomervakantie is al een paar weken in volle gang maar er is nog genoeg tijd over om mee te doen aan de leuke vakantieactiviteiten bij Duurzaamheidscentrum Weizigt! Kom de rest van je vakantie bij ons vieren!

De komende weken staat er nog heel veel leuks op het programma. Ga bijvoorbeeld aan de slag met techniek of maak je eigen muziekinstrument met afval- en gerecycled materiaal. Ben je meer een dierenvriend? Help dan de ijsbeer door je eigen douchecoach te maken. Door zelf een etiket te ontwerpen voor je shampoo- of douchegelfles, vergeet jij namelijk niet meer om minder douchewater te gebruiken! Met het water dat jij bespaart, help je de ijsbeer. Niet bang om je handjes vies te maken? Doe dan mee aan de workshop junior dierverzorging. Mest de stallen uit, borstel de dieren en geef ze eten; na afloop ontvang je een certificaat en ben je junior dierverzorger!

Uiteraard is IVN Dordrecht dit jaar ook weer van de partij. Samen met de natuurgidsen duik je onder water in de Dr. Freek Vonkpoel bij het Aquarama en ontdek je wat voor moois er groeit en woont. Ga je liever de lucht in? Dan is de activiteit 'Vrij als een vogel!' echt iets voor jou! Leer van alles over vogels en ontdek hoe je de verschillende soorten herkent door goed te luisteren.

Wil je met je vriendjes en vriendinnetjes van de BSO komen? Dan organiseren we op donderdag 18 augustus een speciale BSO knutselworkshop met SCRAP.

Aanmelden voor de activiteiten kan via het inschrijfformulier op deze pagina. Hier vind je alle uitgebreide informatie. Er zijn een beperkt aantal plaatsen per activiteit beschikbaar.