Voormalig landgoed zoekt kunstenaars

Vanochtend vond de jaarlijkse kunstenaarswandeling plaats op het terrein van Duurzaamheidscentrum Weizigt. De kunstcommissie van Weizigt maakte met geïnteresseerde kunstenaars uit de regio een wandeling over het terrein om samen de mogelijkheden van het voormalig landgoed als expositieruimte te ontdekken.

Elk jaar richt Weizigt een nieuwe expositie in op haar terrein met werk van regionale kunstenaars. Ook voor 2017 zijn we weer op zoek naar nieuwe, orginele en duurzame kunstenaars die graag hun werk willen tonen aan het brede publiek van Weizigt.

Kunstenaarswandeling gemist maar wel interesse in exposeren bij Weizigt? Hier vind je alle informatie. Je kunt voor verdere informatie contact opnemen met Antoinette van der Ven of Marianne Merkuur via weizigt@dordrecht.nl of 078 - 770 8200.

Iedere kunstenaar met interesse wordt gevraagd zijn/haar ideeën voor de expositie op papier te zetten. Graag ontvangen wij dit voor 15 januari 2017. Hierna zal een selectie gemaakt worden uit de aanmeldingen.

Kunstenaarswandeling 1Kunstenaarswandeling 2