NLdoet bij Weizigt

Het Oranje Fonds organiseert op 10 en 11 maart 2017 NLdoet. Door de samenwerking met duizenden organisaties in het land is NLdoet de grootste vrijwilligersactie van Nederland.

NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. De afgelopen 10 jaar zijn er maar liefst 40.000 klussen geklaard en hebben 1,5 miljoen mensen deelgenomen. NLdoet laat mensen zien hoe leuk het is om gezamenlijk, vrijwillig, klussen aan te pakken.

Klussen bij Weizigt

Duurzaamheidscentrum Weizigt neemt dit jaar ook weer deel aan NLdoet. Op vrijdag 10 maart zijn er verschillende, leuke klussen op het voormalige landgoed. Zo kun je werken in de tuin, denk hierbij aan snoeien, hakselen en verven maken. Daarnaast moet de composthoop omgeschept worden. Best een karwei, maar vele handen maken licht werk! Ook op de Stadsboerderij is van alles te doen: stallen uitmesten en snoeien. We hebben ruimte voor 20 vrijwilligers. Deze klussen zijn bedoeld voor individuele mensen, dus er is helaas geen ruimte voor groepen.

Voor meer informatie over NLdoet en om je aan te melden voor een klus bij Weizigt, kijkt u op www.nldoet.nl.

stadsboerderij

Vrijwilliger worden?

Bij Duurzaamheidscentrum Weizigt zijn het hele jaar door ruim 90 vrijwilligers in actie. Voor meer informatie over het vrijwilligerswerk Weizigt en haar aanbod kijk je op Weizigtvrijwilligers.