MVO-manager Campina bij MVO Drechtsteden

Jaap PetraeusNaar aanleiding van de groeiende vraag naar gezonde voeding die op duurzame wijze geproduceerd wordt, heeft FrieslandCampina de strategie Route2020 geformuleerd.

Het duurzaamheidsprogramma waar Jaap Petraeus verantwoordelijk voor is, vormt een belangrijk onderdeel van deze strategie. Jaap Petraeus zal tijdens zijn lezing de ontwikkeling en implementatie van dit duurzaamheidsprogramma toelichten. Ook zal hij uitleggen hoe de borging en monitoring van het programma werkt en de waarde creatie door duurzaamheid groeit.

MVO Drechtsteden nodigt voor elke bijeenkomst voor een inspirerende topspreker uit die u voorziet van interessante en praktische informatie over duurzaamheid. Ook krijgt u ondersteuning bij het op de juiste manier implementeren van MVO binnen de eigen organisatie. MVO Drechtsteden biedt inspiratie, verdieping en een regionaal duurzaamheidsnetwerk.

De bijeenkomsten van MVO Drechtsteden, hét meest duurzame bedrijvennetwerk van de regio, zijn alleen toegankelijk voor leden. Al 40 bedrijven zijn aangesloten bij het netwerk waaronder Rabobank Drechtsteden, Cablean, VORM Bouw BV, Kemper en Van Twist en Xylem. Wilt u ook lid worden? Kijk hier voor meer informatie over het bedrijvennetwerk MVO Drechtsteden.

Bedrijvennetwerk MVO Drechtsteden organiseert op 12 maart bij Duurzaamheidscentrum Weizigt een interessante netwerkbijeenkomst. Hoofdspreker is Jaap Petraeus, Corporate Manager Environment & Sustainability bij FrieslandCampina. Sinds 2009 is hij verantwoordelijk voor het milieu- en duurzaamheidsbeleid van FrieslandCampina. Het onderwerp van de lezing is de verduurzaming van de zuivelketen; van gras tot glas.