Inwonersbijeenkomst Opgaveplan Duurzaamheid

Dordrecht

Een duurzaam Dordrecht doen we samen. Echte stappen zetten we als inwoners, ondernemers, maatschappelijke organisaties en overheid er samen de schouders onder zetten. Die samenwerking heeft dan ook een belangrijke plek in het Opgaveplan.

De gemeente Dordrecht wil dit graag met u bespreken. En is ook benieuwd wat u van het Opgaveplan vindt. Daarom is er voor belangstellenden op woensdag 18 maart van 17.00 tot 19.00 uur een bijeenkomst in molen Kijck over den Dijck. Gezien het tijdstip van de bijeenkomst wordt gezorgd voor (duurzame) hapjes.

Aanmelden kan tot uiterlijk 13 maart via een mailtje aan duurzaamheid@dordrecht.nl. Voelt u zich vrij om geïnteresseerden uit uw eigen netwerk ook uit te nodigen voor deze bijeenkomst.

Dordrecht is op weg naar een energieneutraal eiland in 2050. De stappen voor de komende jaren beschrijft de gemeente in het Opgaveplan Duurzaamheid 2015-2018. De focus ligt op de thema’s Energietransitie, Mobiliteit, Circulaire Economie en Ruimtegebruik.